Prekių priėmimo, išdavimo, sandėliavimo, kiekio ir kokybės patikros darbus sandėlyje vykdymą (naudojame kompiuterizuotas sistemas, el.kaupiklius);
Trūkumų, neatitikimų fiksavimą bei likučių apskaitos vedimą;
Teisingą gautų prekių laikymo sąlygų užtikrinimą, vadovaujantis kompaktiškumo ir saugumo principais;
Vidinių siuntų administravimą;
Sandėlio tvarkos bei švaros palaikymą.
Reikalavimai darbo vietai:
Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
Vidurinis išsilavinimas;
Geri darbo su kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office);
Mokėti planuoti savo darbą ir jausti atsakomybę už darbo rezultatus;
Esate atsakingas, punktualus bei greitai orientuojatės situacijoje.
Mes Jums siūlome:
Patirtį augančioje ir sėkmingai veikiančioje įmonėje;
Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
Dinamišką, savarankišką ir iššūkių pilną veiklą;
Gerą atmosferą darbe, draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Visas, kokybiškam darbui, reikalingas priemones;
Kompetenciją atitinkantį ir visada laiku mokamą atlyginimą;
Darbas nuo 8.00 iki 17.00 val., pirmadienis-penktadienis.
SUSISIEKSIME TIK SU ATRINKTAIS KANDIDATAIS
Kandidatuodamas į šią poziciją, kandidatas sutinka, jog jo (jos) asmeniniai duomenys bus administruojami Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento numatyta tvarka ir saugomi ADAMPOLIS GROUP personalo skyriaus darbuotojų kol vyks atrankos procesas. Asmeniniai duomenys nebus perduodami trečiosioms šalims be kandidato sutikimo.
Atlyginimas
Nuo 1240 €/mėn. neatskaičius mokesčių
ADAMPOLIS GROUP
ADAMPOLIS – viena didžiausių komercinio transporto prekybos bendrovių Lietuvoje, įgaliotasis MAN Truck & Bus SE importuotojas šalyje.