Skambučių centro darbuotoji atsakingi už profesionalų bendravimą su pirkėjais telefonu, jų konsultavimą, bei sklandų prekių atsiėmimo proceso užtikrinimą.
Užduotys:
profesionalus, kokybiškas ir malonus klientų aptarnavimas telefonu;
klientų konsultavimas bei reikiamos informacijos suteikimas;
klientų problemų sprendimas ir geriausio sprendimo klientui užtikrinimas;
darbas 20 val./sav., darbo dienomis po 3-4 val. rytais.
Mes iš tavęs tikimės:
ne žemesnio nei vidurinis išsilavinimas;
puikių bendravimo ir konfliktų sprendimo įgūdžių;
gebėjimo atlikti keletą užduočių vienu metu;
orientacija į klientą, paslaugumo, gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
Iš mūsų gali tikėtis:
visų socialinių garantijų ir laiku mokamo atlyginimo;
žinių ir galimybių mokytis toliau;
laukstaus darbo grafiko;
komandos, su kuria smagu dirbti ir leisti laiką po darbo;
darbo drabužių ir avalynės.
IKEA suteikia galimybę dirbti įdomioje ir įkvepiančioje aplinkoje, tobulėti ir augti kartu.
Pateikdami paraišką savanoriškai sutinkate, kad jūsų asmens duomenys, nurodyti paraiškos dokumentuose, kuriuos jūs pateikiate UAB „FELIT“, registracijos Nr. (juridinis adresas: Vikingų g. 1, Vilnius), būtų tvarkomi įdarbinimo proceso tikslais. Visą privatumo politikos tekstą galite rasti svetainėje .
Mūsų vizija yra kurti gražesnį kasdienį gyvenimą daugeliui žmonių. Ji įgyvendinama realizuojant IKEA verslo idėją: pasiūlyti didelį gražių ir praktiškų baldų bei namų apstatymo prekių pasirinkimą tokiomis kainomis, kad jos būtų prieinamos kuo platesniam ratui žmonių.