organizuoti, kontroliuoti komandos darbą, jog būtų užtikrintas kokybiškas ir mandagus klientų aptarnavimas;
užtikrinti skyriui iškeltų tikslų įgyvendinimą, vykdyti pardavimus;
efektyviai planuoti, organizuoti pavaldžių darbuotojų darbą (15-20 asmenų komanda);
rūpintis personalo ugdymu ir motyvavimu.
Reikalavimai:
ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis mažmeninėje prekyboje;
aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
patirtis organizuojant, vadovaujant, kontroliuojant (nuo 15 asmenų) komandos darbą;
gebėjimas strategiškai mąstyti ir operatyviai priimti sprendimus;
gebėjimas priimti atsakomybę už savo ir komandos rezultatus;
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office).
Mes Jums siūlome:
įdomų ir atsakingą darbą lyderiaujančioje kompanijoje;
priedus už sėkmingus pardavimų rezultatus, Jūsų ir komandos papildomas pastangas bei iniciatyvas (veikia motyvacinė programa), ypatingą klientų aptarnavimą;
karjerą ambicingiems ir motyvuotiems;
visas sąlygas profesionaliai tobulėti įgyjant vertingos patirties prekybos srityje;
gerovės paketą: sisteminiai ir individualūs mokymai;
darbuotojų nuolaidų kortelės, dovanos švenčių proga ir kt.
Susisiekite pasikalbėti plačiau telefonu: .
Atlyginimas
Nuo 870 €/mėn. į rankas
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.