Kroatijoje projekto planavimas, organizavimas, koordinavimas, resursų parinkimas, pardavimas bei atsakomybė už galutinį projekto rezultatą;
Klientų konsultavimas apie teikiamas paslaugas (telefonu, e-paštu ir gyvai);
Kontakto su klientu palaikymas;
Ataskaitų rengimas.
Reikalavimai darbuotojui
+Aukštasis išsilavinimas (privalumas);
+Ankstesnė darbo patirtis klientų aptarnavimo ir/ar pardavimo srityse;
+Kalbos žinios: Kroatų, anglų kalbos (privalumas) žinios;
+Kompiuterinis raštingumas (MS Windows, MS Office);
+Domėjimasis mokymais ir noras tobulėti šioje srityje;
+Asmeninės savybės kaip organizuotumas, komunikabilumas, mandagumas, kruopštumas, atsakingumas ir lankstumas;
Puikūs darbo laiko planavimo įgūdžiai;
Greita orientacija ir imlumas naujoms žinioms.
Įmonė siūlo
Galimybę augti ir realizuoti save profesinėje srityje
Poilsio akimirkas su stalo futbolu ir puodeliu kavos
Atlyginimas
Nuo 700 €/mėn. į rankas
UAB „Pigu perku group“
UAB “Pigu perku group” mažmeninės prekybos ir transporto paslaugas teikianti įmonė, kuri valdo vieną populiariausių siuntų persiuntimo platformų Lietuvoje bei Latvijoje , Estijoje ir Suomijoje .