
Stažuotojas (-a) Kaišiadorių klientų aptarnavimo centre
Kaunas
- Swedbank
Darbo pobūdis
Šioje pozicijoje užduotys bus:
Apie Tave:
Tikimės, kad Tau svarbios mūsų vertybės - atvirumas, paprastumas ir rūpestingumas, bei esi pozityvus (-i), domiesi naujovėmis ir technologijomis, turi atsakingą požiūrį į darbą, esi smalsus (-i), iniciatyvus (-i), orientuotas (-a) į klientą, gebi planuoti savo laiką ir dirbti savarankiškai.
Didelis privalumas, jei turi:
Siūloma stažuotojo darbo sutartis 3-6 mėn. periodui.
- Asistuoti klientams atsisiunčiant Smart ID programėlę į išmanųjį kliento telefoną ir pakonsultuoti klientą, kaip naudotis S-ID identifikavimo priemone;
- Esant poreikiui, pakonsultuoti klientą apie alternatyvias identifikavimo priemones (pvz. PIN generatorių) ir atlikti visus reikiamus su priemonės išdavimu susijusius veiksmus;
- Suteikti visą reikiamą informaciją, kuri yra svarbi SMART ID naudotojui, pagal paruoštą darbuotojui atmintinę;
- Išspręsti kilusius techninius klausimus, susijusius su programėlės įdiegimu į kliento išmanųjį įrenginį (pvz.: patvirtinti kliento telefoną klientų aptarnavimo programoje STAR; asistuoti klientui, atlaisvinant įrenginio atminties vietą telefone, jeigu jos nepakanka programėlės įdiegimui ir pan.);
- Papildomos funkcijos: klientų edukacija apie Išmaniąją banko programėlę ir Interneto banką;
- Esant poreikiui, tarnybinės kelionės į kitus padalinius.
Apie Tave:
Tikimės, kad Tau svarbios mūsų vertybės - atvirumas, paprastumas ir rūpestingumas, bei esi pozityvus (-i), domiesi naujovėmis ir technologijomis, turi atsakingą požiūrį į darbą, esi smalsus (-i), iniciatyvus (-i), orientuotas (-a) į klientą, gebi planuoti savo laiką ir dirbti savarankiškai.
Didelis privalumas, jei turi:
- Aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (gali būti paskutinių kursų studentai);
- Patirtį klientų aptarnavimo arba pardavimų srityje;
- Puikius bendravimo įgūdžius ir didelį norą padėti kitiems;
- Anglų arba rusų kalbos žinias.
Siūloma stažuotojo darbo sutartis 3-6 mėn. periodui.

Swedbank
Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.
„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk
„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk
Informacija apie Swedbank
1573 €
Vid. atlyginimas bruto
(76% didesnis už LT vidurkį)
2069
Darbuotojų skaičius
> 100 mln. €
Pajamos 2015 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 876 €
25% uždirba 876-1189 €
25% uždirba 1189-1903 €
25% uždirba nuo 1903 €
Vadovas: Dovilė Grigienė