Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
Swedbank
More about company »

Stažuotojas (-a) Vilniaus klientų aptarnavimo centre Panoramoje

Vilnius - Swedbank

Darbo pobūdis

Šioje pozicijoje užduotys bus:
  • Asistuoti klientams atsisiunčiant Smart ID programėlę į išmanųjį kliento telefoną ir pakonsultuoti klientą, kaip naudotis S-ID identifikavimo priemone;
  • Esant poreikiui, pakonsultuoti klientą apie alternatyvias identifikavimo priemones (pvz. PIN generatorių) ir atlikti visus reikiamus su priemonės išdavimu susijusius veiksmus;
  • Suteikti visą reikiamą informaciją, kuri yra svarbi SMART ID naudotojui, pagal paruoštą darbuotojui atmintinę;
  • Išspręsti kilusius techninius klausimus, susijusius su programėlės įdiegimu į kliento išmanųjį įrenginį (pvz.: patvirtinti kliento telefoną klientų aptarnavimo programoje STAR; asistuoti klientui, atlaisvinant įrenginio atminties vietą telefone, jeigu jos nepakanka programėlės įdiegimui ir pan.);
  • Papildomos funkcijos: klientų edukacija apie Išmaniąją banko programėlę ir Interneto banką;
  • Esant poreikiui, tarnybinės kelionės į kitus padalinius.

Apie Tave:

Tikimės, kad Tau svarbios mūsų vertybės - atvirumas, paprastumas ir rūpestingumas, bei esi pozityvus (-i), domiesi naujovėmis ir technologijomis, turi atsakingą požiūrį į darbą, esi smalsus (-i), iniciatyvus (-i), orientuotas (-a) į klientą, gebi planuoti savo laiką ir dirbti savarankiškai.

Didelis privalumas, jei turi:
  • Aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (gali būti paskutinių kursų studentai);
  • Patirtį klientų aptarnavimo arba pardavimų srityje;
  • Puikius bendravimo įgūdžius ir didelį norą padėti kitiems;
  • Anglų arba rusų kalbos žinias.

Mes siūlome:
  • Lankstų darbo grafiką, kurį galėsi suderinti su studijomis;
  • Stažuotojo darbo sutartį 3-6 mėn.
Swedbank

Swedbank

Klientų aptarnavimo tarnyba rūpinasi privačių ir verslo klientų aptarnavimu bei paslaugų teikimu įvairiais kanalais: klientų aptarnavimo padaliniuose, telefonu, interneto banku. Klientų aptarnavimo tarnybą sudaro klientų aptarnavimo centrai, Konsultacijų centras, Kanalų palaikymo departamentas bei Klientų duomenų valdymo padalinys.

„Swedbank“ yra bankas visiems. Čia mes kuriame savo darbo aplinką ir tradicijas: aktyviai skatiname darbuotojų įvairovę ir esame lyderiai lyčių lygybės skatinimo srityje. „Swedbank“ laukia visų kandidatų, nepaisant jų lyties, amžiaus, tautybės, neįgalumo ar įsitikinimų. Įsitikink – prisijunk prie mūsų!
Nori rasti daugiau „Swedbank“ darbo pasiūlymų? Apsilankyk
Informacija apie Swedbank
2099 €
Vid. atlyginimas bruto
(2X higher than LT average)
2050
Darbuotojų skaičius
> 100 mln. €
Pajamos 2015 m.
Darbuotojų pasiskirstymas pagal atlyginimus (neatskaičius mokesčių):
25% uždirba iki 1147 €
25% uždirba 1147-1612 €
25% uždirba 1612-2514 €
25% uždirba nuo 2514 €
Vadovas: Dovilė Grigienė

Similar job ads: