Informacijos, susijusios su pirkėjų vartojimo įpročiais analizė ir analitinių ataskaitų ruošimas.
Peliminarių įžvalgų ir rekomendacijų pirkėjų vartojimo skatinimo klausimais teikimas.
Kitų analitinių uždavinių susijusių su prekybos sritimi sprendimas (prognozavimo, segmentavimo, optimizavimo uždaviniai).
Naujų analizės metodų inicijavimas, diegimas ir tobulinimas.
Rinkos tendencijų stebėjimas ir numatytos srities prognozių teikimas
Analitinių procesų ir metodų optimizavimas ir automatizavimas.
Reikalavimai darbuotojui
4-o kurso arba baigtas aukštasis universitetinis išsilavinimas matematikos, statistikos, ekonometrijos srityje.
Analitinio darbo patirtis būtų privalumas;
Gebėjimas dirbti su dideliais duomenų kiekiais ir duomenų bazėmis.
Puikūs statistikos/analizės programinių paketų (R, Knime, Matlab, SPSS ar kt.) ar MS Excel įgūdžiai.
Darbo patirtis su SQL, Tableau būtų privalumas.
Gebėjimas analizuoti ir sisteminti informaciją.
Kūrybiškumas sprendžiant problemas.
Geri bendravimo įgūdžiai, geras anglų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
Darbą savo srities profesionalų komandoje.
Laisvę kurti ir įgyvendinti idėjas.
Tarptautinės karjeros galimybes.
Privalumus perkant MAXIMA parduotuvėse.
MAXIMA GRUPĖ, UAB
„Maxima International Sourcing“ – naujai steigiama „Maxima Grupės“ įmonė, kuri užsiims privačių prekės ženklų vystymu ir didmeninės prekybos veikla, teiks centralizuoto tiekimo, pirkimo ir derybų paslaugas prekybos tinklams „Maxima“ (Baltijos šalyse), „Stokrotka“ (Lenkijoje) bei „T-Market“ (Bulgarijoje).