Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
Telia

VIP verslo klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

Vilnius - Telia
DARBO RINKOS LYDERIS 2020
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje

Mes esame

Kaip tik šiuo metu turime laisvą vietą Verslo kompetencijų centre 1838 komandoje, kuri aptarnauja VIP verslo klientus telefonu ir raštu.

Aš esu Nijolė Banevičienė, vadovauju komandai, kuri aptarnauja didžiąsias verslo ir valstybines įmones. Komanda atsako į stambaus verslo klientų skambučius ir el.laiškus dėl paslaugų užsakymo, sąskaitų išaiškinimo, pagalbos prisijungiant prie savitarnos, mobilios įrangos ir aksesuarų pirkimo. Kadangi klientai dideli ir turi netipines sutartis, reikalingi įgūdžiai ir kompetencija juos aptarnauti atitinkamai pagal jų pasirašytas sutartis. Darbas tikrai nenuobodus, reikalaujantis nuolatinio tobulėjimo, prireikia tiek apskaitos, tiek juridinių ir techninių žinių. Tačiau svarbiausia yra geranoriškumas ir noras bendradarbiauti.

Tavo naujas iššūkis?

Kasdien su klientais bendraudami telefonu ir el.laiškais mes rūpinamės jų poreikiais ir sprendžiame problemas. Ieškome jiems tinkamiausių sprendimų, padedame išsirinkti lūkesčius atitinkančius produktus bei paslaugas. Dirbant su klientais turime ne tik laikytis aukšto aptarnavimo standarto, bet ir vykdyti nustatytus komandinius ir asmeninius tikslus. Darbas nenuobodus ir su daug atsakomybės. Nors bendraujant su klientais didžiąją laiko dalį teks dirbti savarankiškai, komanda, taip pat ir aš, esame pasiruošę tau padėti. Esi nusiteikęs (-usi) kopti karjeros laiptais į viršų? Jeigu taip – tavo vieta kaip tik čia.

Patirtis klientų aptarnavimo komandoje ir ten sukauptos žinios atveria plačias karjeros galimybes. Mes nuolat suteikiame erdvės žmonėms tobulėti, todėl tavo galimybės augti pardavimų bei aptarnavimo srityje priklauso tik nuo tavęs paties (-čios).

Koks (-ia) esi tu?

Būsi mūsų atstovas (-ė), todėl svarbu, kad būtum pareigingas (-a), atsakingas (-a) ir greitai reaguojantis (-i) į pokyčius. Žinoma, dirbsi 10 žmonių komandoje, tad čia yra labai vertinamas paslaugumas, nes kasdien vienas kitam padedame suteikti klientams geriausią patirtį.

Labai svarbu orientacija į klientų aptarnavimą ir didelis noras tobulėti siekiant ne tik asmeninių, bet ir komandinių tikslų.

Tavo asmenybė:

  • Esi orientuotas (-a) į sprendimus
  • Gebi valdyti stresines situacijas
  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius
  • Turi klientų aptarnavimo ar pardavimų patirties
  • Lietuvių ir anglų kalbų įgūdžiai, rusų kalba - privalumas

Dirbdamas (-a) šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1050 iki 1290 eur. (neatskaičius mokesčių). Taip pat šioje pozicijoje dirbantys kolegos gauna mėnesinius priedus, kurių vidurkis 300 Eur (neatskaičius mokesčių). Svarbu, kad dydis - neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų. Taip pat kiekvienam darbuotojui "Telia" turi parengusi papildomų naudų krepšelį į kurį įeina:

  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;
  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;
  • Papildomos atostogų dienos;
  • Lanksčios darbo sąlygos;
  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;
  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;
  • 20 000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

Sudomino?

Jei nori tapti mano komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Drąsiai kreipkis – mes vis dar ieškome kandidatų. Skambink man tel. arba rašyk, el.paštu: .

Prisijunk prie Telia!
DARBO RINKOS LYDERIS 2020
I vieta IT ir telekomunikacijų kategorijoje
Telia

Telia

Everything we do is about bringing the world closer through technology. Our 20,000 talented colleagues serve millions of customers every day in one of the world’s most connected regions. We’re empowering people, companies and societies. This is our business. Our passion. Our home. Welcome to Telia, the home of your next big opportunity and a place where everyone can be themselves with equal access to opportunities.