Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą, jūs sutinkate su cvbankas.lt slapukų politika. Daugiau apie privatumo politiką ×
Job ad is not active
You cant candidate to it anymore
Eureka.lt, MB

VYR. ADMINISTRATORĖ (-IUS) - ELEKTRONINĖ APSKAITA - ŠIUO METU DARBAS IŠ NAMŲ

800-1200 €/mėn. Į rankas
Online interview
Vilnius - Eureka.lt, MB

Darbo pobūdis

Augame ir ieškome vyr. administratorės (-aus) darbui pilnu etatu 8-17 val. Dėl pandemijos mažiausiai iki 2021-09 dirbsime iš namų. Pandemijai praėjus, dirbsime iš ofiso Vilniaus centre netoli Baltojo tilto. Jei matote šį skelbimą, vadinasi dar ieškome ir drąsiai kreipkitės. Kai rasime - skelbimą ištrinsime.

Esame viena iš pirmųjų ir geriausiai vertinamų (www.googleatsiliepimai.eureka.lt) elektroninės apskaitos įmonių Lietuvoje. Visas savo paslaugas teikiame išskirtinai nuotoliniu elektroniniu būdu, be popierių. Vedame apskaitą virš 200 įmonių iš visos Lietuvos ir teikiame teisines paslaugas.

Labai skiriamės nuo tradicinių apskaitos įmonių - dirbame tik nuotoliniu būdu, be popierių, daug kas automatizuota, daug bendraujame, smarkiai skiriasi požiūris į darbuotojus ir klientus. Turime puikų kolektyvą.

Darbo pobūdis:

  • Mažiausiai iki 2021-09 (pagal COVID-19 situaciją) darbas pilną darbo dieną 8-17 val. nuotoliniu būdu iš namų, o vėliau pagal poreikį bus galima dalį laiko dirbti iš namų ir dalį iš ofiso Vilniaus centre. Kiek ir iš kur dirbti pasirinks patys darbuotojai.
  • Bendravimo su klientais akis į akį nėra ir ofise taip pat nebus. Dirbame tik nuotoliniu el. būdu, esame "back office".
  • Administracinis darbas su paprastomis el. sistemomis pagal aiškias instrukcijas (įeinančios informacijos el. paštu ir telefonu valdymas lietuvių kalba, klientų atėjimo ir išėjimo valdymas, dalinai automatizuotas sąskaitų išrašymas el. būdu, klientų mokėjimų bei skolų administravimas, techninių teisinių darbų organizavimas ir pan.).
  • Pavaldinių darbo organizavimas ir priežiūra.
  • Įmonės procesų aprašymas ir tobulinimas.
  • Gaunamų pardavimo užklausų atsakymas el. paštu ir telefonu (susisteminti pasyvūs pardavimai).
  • Personalo dokumentacijos organizavimas ir valdymas.
  • Pagalba vykdant naujų darbuotojų atrankas.
  • Įmonės švenčių organizavimas.
  • Biuro priežiūra.

Reikalavimai

  • Bent 2 metų patirtis administravimo ar panašioje srityje.
  • Tvarkingumas, organizuotumas, loginis mąstymas.
  • Gebėjimas be klaidų atlikti technines užduotis.
  • Sąžiningumas, atsakingumas, kruopštumas.
  • Paslaugumas, mandagumas.
  • Gebėjimas ir noras maloniai bendrauti žodžiu ir raštu lietuvių kalba.
  • Privalumas - darbo patirtis buhalterinių paslaugų srityje.
  • Ieškome palaikančios (-io) inovacijas ir mėgstančios (-io) savo darbą komandos narės (-io).

Mes jums siūlome

  • Galimybę sutaupant laiko ir nerizikuojant savo sveikata per pandemiją dirbti iš namų, o vėliau dalinai iš namų.
  • Esame ateities buhalterinių paslaugų įmonė, siūlome dalyvavimą elektroninės apskaitos atvedime į Lietuvą.
  • Visus naujus darbuotojus dėmesingai apmokome ir vėliau teikiame visapusišką pagalbą nuotoliniu ir įprastu būdu.
  • Mėgstame tvarką - turime aiškias daugumos darbų atlikimo instrukcijas ir darbo procesus.
  • Konkurencingą darbo užmokestį bei visas socialines garantijas. Mokame vienus didžiausių atlyginimų iš buhalterinių paslaugų įmonių.
  • Galimybę kelti kvalifikaciją įvairiuose mokymuose, kursuose ir seminaruose.
  • Tobulėjimą, laisvę ir atsakomybę.
  • Darbą be viršvalandžių draugiškoje ir dinamiškoje aplinkoje tarp savo srities profesionalų.
  • Lankstumą darbo ir asmeninio gyvenimo balansui palaikyti.
  • Papildomą atostogų dieną (-as).
  • Puikų, sutariantį kolektyvą.
  • Neformalų bendravimą, dėmesį ir pagalbą.
  • Galimybę ugdyti savo pavaldinius.
  • Karjeros galimybes. Galimybę save išbandyti keliose srityse.
  • Visas sąlygas (techninę įrangą, baldus) patogiai dirbti iš namų ir po pandemijos jaukią darbo vietą Vilniaus centre, netoli Baltojo tilto.
  • Darbą pastovios plėtros sąlygomis su galimybėmis tobulėti ir greitai kilti karjeros laiptais.


Kita informacija

Laukiame Jūsų CV per portalo sistemą arba laiško ir CV su nuotrauka el. paštu (rasite Eurekos tinklalapyje). Jei siųsite tiesiogiai el. paštu, prašome papildomai atsakyti į kelis klausimus:

  • Kokios jūsų savybės ir darbinė patirtis būtų naudingos šioje pozicijoje? Ar turite patirties pardavimų ir personalo atrankos srityse?
  • Ar esate organizuota (-as) ir atsakinga (-as)? Prašome pagrįsti pavyzdžiais.
  • Kiek gavote už egzaminus (valstybinius ar mokyklinius) baigiant mokyklą? Jei matematikos nelaikėte, kokius turėjote pažymius už matematiką mokykloje ir aukštojoje mokykloje?

Dėl didelio kandidatuojančiųjų skaičiaus, per 1-5 d.d. informuosime tik atrinktus kandidatus. Dėkojame už supratingumą.

Kontaktinis asmuo

Renata Tamašauskienė
Eureka.lt

Atlyginimas

800-1200 €/mėn. į rankas
Priklausomai nuo kvalifikacijos ir rezultatų.
Eureka.lt, MB

Eureka.lt, MB

Esame viena iš pirmųjų ir geriausiai vertinamų (www.googleatsiliepimai.eureka.lt) elektroninės apskaitos įmonių Lietuvoje. Visas savo paslaugas teikiame išskirtinai nuotoliniu elektroniniu būdu, be popierių. Vedame apskaitą virš 200 įmonių iš visos Lietuvos.

Labai skiriamės nuo tradicinių apskaitos įmonių - dirbame tik nuotoliniu būdu, be popierių, labai daug kas automatizuota, daug bendraujame, smarkiai skiriasi požiūris į darbuotojus ir klientus.

Teikiame kitokias - elektronines apskaitos paslaugas. Tai panašu į elektroninę bankininkystę. Klientai visada po ranka telefono programėlėje ar internetu turi saugią prieigą prie visos buhalterijos, patys išrašo sąskaitas ir mato visus įmonės rodiklius, patys ruošia bei archyvuoja vidinius įmonės dokumentus. O mes automatizuotai padarome buhalterinę dalį ir juos profesionaliai konsultuojame.

Plačiau rasite www.eureka.lt.
informacija apie Eureka.lt, MB
1559 €
Vid. atlyginimas bruto
(11% didesnis už LT vidurkį)
13
Darbuotojų skaičius
100-200 tūkst. €
Pajamos 2019 m.