Personalo dokumentų tvarkymas (žiniaraščiai, komandiruočių raštai);
Susitikimų bei kitų renginių koordinavimas;
Projektų organizavimo darbai.
Ko mes tikimės:
Administracinės patirties (ne mažiau 2 metai);
Puikių bendravimo ir laiko planavimo įgūdžių;
Labai gerų anglų kalbos žinių raštu bei žodžiu (prancūzų kalba - privalumas);
Smalsumo, orientacijos į detales;
Patirtis HR srityje ir (arba) mokymo programų organizavimas būtų privalumas.
Mes siūlome:
Darbo vietą akademinėje ir verslo aplinkoje;
Dinamišką ir iššūkių nestokojantį darbą;
Daugiakultūrę atmosfera ir galimybę tobulėti.
Atlyginimas
Nuo 1417 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Simplika“
Esame „Simplika“ ir „CVO Recruitment“ – lyderiaujanti personalo atrankų ir laikinojo įdarbinimo įmonė Baltijos regione. Mūsų tikslas – padėti Klientams susirasti geriausią darbuotoją, o Kandidatams – svajonių darbą.