Atliksite dokumentų apskaitos, darbo užmokesčio skaičiavimą, mokesčių deklaracijų pildymą, kasmetinių finansinių ir kitų ataskaitų ruošimą;
Aktyviai bendrausite ir konsultuosite savo klientus, iš kurių daugiau nei 90% bus tarptautinės organizacijos turinčios savo padalinius Lietuvoje;
Dalinsitės pasiūlymais ir idėjomis, kaip kasdienį darbą paversti efektyvesniu ir našesniu.
Lūkesčiai darbuotojui
Aukštasis universitetinis arba jam prilyginamas išsilavinimas;
Ne mažesnė nei 2 metų patirtis vedant pilną apskaitos procesą;
LR teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą, išmanymas;
Reikalingos anglų kalbos ir/ar rusų kalbos žinios;
Kompanija siūlo
Optimalų darbo krūvį ir patikrintą klientų ratą – dirbsite su pastoviais klientais, su kuriais bendraujant aktyviai naudosite anglų ir/ar rusų kalbos žinias.
Automatizuoto darbo principą – kompanija turi išvystytą IT sistemą, kuri leidžia rankinį darbą paversti greitu ir efektyviu, todėl daugiau dėmesio galėsite skirti tiesioginiam kontaktui su klientais.
Jaunatvišką kolektyvą – kompanijoje dirbantys kolegos mielai pagelbės ir atsakys į visus kylančius klausimus.
Šiuolaikišką ir modernią darbo erdvę – kompanijos biuras įsikūręs Vilniaus centre esančiame verslo komplekse "Quadrum“ (taip pat galimybę dirbti nuotoliniu būdu).
Atlyginimas
1200-1400 €/mėn. į rankas
Konkretus darbo užmokestis bus siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį, kompetenciją bei atitikimą kitiems pareigybės reikalavimams.
UAB „LTR Compliance Services“
,,LTR Compliance Services“ – tai kompanija teikianti apskaitos, finansinės ir reguliavimo atitikties paslaugas ir dirbanti tam, jog savo verslą Lietuvoje galėtų pradėti kurti užsienio kompanijos bei tinkamai veiklą vykdytų Lietuvos kompanijos.