Finansinių ataskaitų, formų ir kt. dokumentų rengimas ir pateikimas;
Kasmėnesinių ataskaitų pateikimas pagal įmonės vidaus politiką;
Užduočių, susijusių su buhalteriniu mėnesio uždarymu atlikimas;
Įvairių mokesčių skaičiavimas ir optimalių įmonei sprendimų ieškojimas;
Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimas;
Finansinių auditų koordinavimas;
Investicinių projektų rengimas;
Veiklos vertinimas, kompetencijų formavimas;
Verslo situacijų analizė;
Pilnas etatas.
Reikalavimai darbuotojui
Darbo patirtis - nuo 3 metų;
Aukštasis finansų, ekonomikos išsilavinimas;
LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą ir mokesčius išmanymas. Verslo apskaitos standartų išmanymas (VAS/TAS);
Puikūs darbo MS Office gebėjimai (MS Excel - patyręs vartotojas);
Organizuotumas, analitinis mąstymas, gebėjimas priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę, gebėjimas dirbti su dideliais informacijos srautais.
Įmonė siūlo
Poziciją šiuolaikinėje, modernioje, nuolat besiplečiančioje ir tobulėjančioje įmonėje;
Jauną ir žingeidų kolektyvą;
Saviraiškos bei profesinio tobulėjimo augimo galimybes, dirbant su profesionaliais kolegomis.
Atlyginimas
1000-1200 €/mėn. į rankas
UAB „Nautilus LT“
UAB Nautilus LT - tarptautinio kapitalo įmonė, teikianti paslaugas verslui, dirbanti su didžiausiomis pramonės bei energetikos įmonėmis Lietuvoje bei Latvijoje.