No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE

Biuro vadovas (-ė) / Personalo atrankų specialistas (-ė)

1000-1200 €/mėn. Į rankas
Vilnius - AT Hold, UAB

Apie kompaniją:

Dėmesio, atranka vykdoma iki gegužės 10 dienos!

LeMuse – tvarios mados prekinis ženklas, gyvuojantis daugiau nei 10 metų. Lietuvoje siuvami drabužiai moterims yra gaminami iš natūralių audinių. LeMuse svarbios tvarumo, sąžiningos prekybos, rūpinimosi mūsų planeta temos, tai yra pamatinės prekinio ženklo vertybės.
Norime plėsti savo komandą, kuri padėtų sustiprinti poziciją rinkoje ir užtikrinti ilgalaikę sėkmę.

Ko ieškome ir kodėl:

Prie sparčiai augančios dinamiškos ir inovatyvios komandos kviečiame prisijungti atsakingą, su stipriais organizaciniais įgūdžiais ir siekiančio rezultatų ofiso administratorių (-ę), kuris būtų atsakingas už sklandų biuro veiklos koordinavimą ir pirminį personalo atrankų organizavimą.
Jūsų pagrindinė užduotis - pasirūpinti, kad tinkami įmonės darbuotojai dirbtų aplinkoje, kuri padėtų auginti jų rezultatus. Jūsų vertinimo kriterijus bus: augančių darbuotojų statistikų kiekis.

Svarstysime tuos kandidatus, kurie gali pradėti dirbti iš karto.

Ką reikės daryti:

  • Ruošti personalo dokumentus: įdarbinimas, darbo sutarčių sudarymas, keitimas, nutraukimas, darbo laiko apskaita ir kt.;
  • Vykdyti darbuotojų atrankos procesą: paskelbti atrankas, atlikti pirminius pokalbius ir pirminį vertinimą;
  • Organizuoti darbo vietų įrengimą: jei reikia fizinę darbo vietą, kompiuterį, telefoną, reikalingus prisijungimus;
  • Pasirūpinti, kad įmonė turėtų jos poreikius atitinkančias biuro patalpas;
  • Užtikrinti korespondencijos tvarkymą, informacijos rinkimą, apdorojimą, skambučių valdymą, sisteminimą;
  • Ofiso priežiūra, kanceliarinių ir kitų biurui reikiamų prekių, paslaugų užsakymai;
  • Administruoti Darbų saugos ir gaisrinės saugos dokumentaciją;
  • Organizuoti ir tvarkyti duomenų apsaugos dokumentaciją.

Ką jūs gausite dirbdami šioje pozicijoje:

  • Nedidelė, bet auganti kompanija;
  • Įdomus, dinamiškas ir kūrybingas darbas;
  • Inovatyvi darbo aplinka;
  • Aiški organizacinė sistema;
  • Aiškus ir suprantamas reikalaujamas rezultatas;
  • Nuolatinis mokymasis;
  • Galimybė ženkliai įtakoti įmonės strategiją ir vystymąsi;
  • Apmokymus, vertingą patirtį bei profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Nuotolinis darbas;
  • Vertinimas tik pagal rezultatus;
  • Galėjimas pasirinkti savo darbo įrankius ir metodikas;
  • Naujai suburta komanda;
  • Akcininkai, siekiantys paversti kompaniją rinkos lydere;
  • Galimybę dalyvauti įmonės plėtros etape, įgyvendinti savo idėjas ir pasiūlymus;
  • Galimybė mokytis įmonės sąskaita;
  • 1000-1200 Eur atlyginimą po mokesčių.


Jei turite reikiamų įgūdžių bei esate pasirengę prisidėti prie mūsų sėkmės, prašome siųsti savo gyvenimo aprašymą ir trumpą motyvacinį laišką, kuriame pateikite 3 priežastis, kodėl būtent jus turime priimti į šią poziciją.

Dėmesio, atranka vykdoma iki gegužės 10 dienos!

Svarstysime tuos kandidatus, kurie gali pradėti dirbti iš karto.

Įmonė siūlo

Darbo ir laisvalaikio balansas

Galimybė dirbti nuotoliniu būdu

Atlyginimas

1000-1200 €/mėn. į rankas
informacija apie AT Hold, UAB
4
Darbuotojų skaičius
5-10 tūkst. €
Pajamos 2023 m.

You also might be interested in: