Darbas su kreditų draudimu, suteiktų kreditų priežiūra, pirminis kredituojamos įmonės rizikingumo vertinimas, pokyčių stebėjimas ir analizė;
Darbas su skolų kontrole, skolų perdavimas išieškojimui ir šio proceso monitoringas, ataskaitų teikimas suinteresuotiems asmenims;
Kreditorinių reikalavimų pateikimas ir teisminių procesų eigos monitoringas;
CRM sistemos priežiūra, dokumentų rengimas pritaikant CRM programai;
Skyriaus sutarčių kontrolė, korekcijos, administravimas;
Informacijos apie viešuosius pirkimus teikimas;
Kasdieninių ataskaitų ruošimas ir pateikimas skyriaus viduje;
Kitos tiesioginio vadovo deleguotos užduotys.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
1-2 m. patirtis pardavimų, finansų analitikos arba administravimo srityje;
Orientacija į rezultatą - tiek asmeninį, tiek komandinį;
Iniciatyvumas, gebėjimas keistis ir tobulėti;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai dirbant su MS Office programomis (labai geros Excel žinios).
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą viename didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje;
Palaikančią komandą ir vadovą, visapusį įvedimą į naują darbo aplinką;
Asmeninį ir profesinį augimą bei karjeros galimybes;
Sveikatos draudimą;
Galimybę įsitraukti į darbdavio įvaizdžio kūrimą;
Darbuotojų nuolaidų programą perkant Moki Veži parduotuvėse, papildomas partnerių nuolaidas ir pasiūlymus;
Nuotaikingus įmonės renginius, vasaros šventes, komandos formavimo veiklas.
Atlyginimas
1800-2050
€/mėn.
neatskaičius mokesčių
Mokami priedai už darbo rezultatus.
UAB „MAKVEŽA“
UAB MAKVEŽA – tai vienas didžiausių ir sparčiai besivystančių statybinių, apdailos, šildymo, sodo ir daržo prekių tinklas, vienijantis 24 Moki-Veži parduotuves visoje Lietuvoje, kuriame dirba daugiau nei 700 darbuotojų.
Moki-Veži darbo aplinkoje vertinama: pagarba, lyderystė, tobulėjimas, profesionalumas, komandiškumas, ilgalaikiškumas, darbo efektyvumas ir kokybė.
Įmonė plečiasi ir maloniai kviečia prisijungti prie Moki-Veži darbuotojų komandos!