No.1 LITHUANIA'S MOST VISITED JOB SITE
DARBO RINKOS LYDERIS 2023
I vieta energetikos kategorijoje

FINANSINIŲ ATASKAITŲ KONTROLIERĖ (-IUS)

3812-5718 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Calculate »
Net per month
Vilnius - Ignitis grupė

Ar norite tapti įmonės „Ignitis grupės paslaugų centras“ dalimi?

Ieškome kolegės (-os), kuri (-is) prisijungtų prie finansinių ataskaitų ir konsultacijų profesionalų komandos. Kasdien sprendžiame pačius įvairiausius klausimus susijusius su apskaita. Vertiname atvirumą, partnerystė yra mūsų stiprybės ženklas, o atsakomybė padeda būti nepralenkiama komanda. Jei visa tai Jums artima, kviečiame jungtis prie mūsų.

Jūsų pagrindinės užduotys bus:

  • Rengti įmonių grupės konsoliduotas finansines ataskaitas;
  • Dalyvauti visų grupės įmonių finansinių ataskaitų rengimo procese;
  • Užtikrinti, kad užsienio įmonių finansinės ataskaitos (įskaitant ir mėnesinį raportavimą) būtų pateiktos laiku ir teisingos;
  • Dalyvauti organizuojant ir užtikrinant, kad įmonių grupės apskaita būtų tvarkoma laikantis tarptautinių apskaitos standartų reikalavimų;
  • Užtikrinti savalaikį įmonių grupės apskaitos politikos atnaujinimą ir jos laikymosi kontrolę;
  • Užtikrinti vieningą apskaitos ir konsolidavimo politiką visoje grupėje;
  • Teikti konsultacijas įmonės darbuotojams tarptautinių apskaitos standartų klausimais.

Tikimės, kad Jūs:

  • Esate sukaupusi (-ęs) bent 2 metų patirtį ruošiant įmonių ar konsoliduotas ataskaitas arba bent 2 metų patirtį atliekant tokių ataskaitų auditą;
  • Turite aukštąjį universitetinį (ekonominį, finansinį) išsilavinimą;
  • Mėgstate dirbti komandoje ir gerai jaučiatės greitai besikeičiančioje aplinkoje bei atliekant įvairias užduotis;
  • Puikiai išmanote Tarptautinius apskaitos standartus;
  • Gebate taikyti ir žinote finansinės apskaitos vykdymą, finansinių ataskaitų rengimą reglamentuojančius teisės aktus;
  • Turite analitinį mąstymą, gebate savarankiškai priimti sprendimus;
  • Gerai mokate anglų kalbą.

Prisijungti prie mūsų verta, nes:

  • Turėsite galimybę susipažinti su tarptautinės, vienos didžiausių energetikos įmonių grupių Baltijos šalyse veiklomis ir atrasti save vis naujose srityse;
  • Dalyvausite vidinių ir išorinių mokymų programose, mokysitės iš savo srities ekspertų;
  • Galėsite ne tik matyti, kaip gimsta inovacijos, bet ir pati (-s) imtis pokyčių, taip prisidėdama (-as) prie energetiškai sumanaus pasaulio kūrimo;
  • Turėsite papildomų naudų paketą (sveikatos draudimą/pensijos kaupimą, nuotolinio darbo, lankstaus grafiko galimybes ir kt.).

Siekdami strateginių tikslų padidinti lyčių balansą Ignitis grupėje, pareigų pavadinimus darbo skelbimuose nurodome pirmiausia moteriškos giminės galūne.


„Ignitis grupė“ įvertinta tarptautiniu sertifikatu „Top Employer 2024 Lietuva“, kuris yra skiriamas įmonėms už taikomus aukščiausius standartus žmogiškųjų išteklių valdymo srityje, užtikrinant geras darbo ir tobulėjimo sąlygas.

„Ignitis grupė“ yra lygias galimybes užtikrinanti darbovietė, kurioje laukiami visi kandidatai, nediskriminuojant jų dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar lyties tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.

Pareigybių grupės pastovios atlyginimo dalies intervalas yra nuo 3812 iki 5718 EUR (neatskaičius mokesčių). Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją. Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintamoji atlygio dalis.

Atlyginimas

3812-5718 €/mėn. neatskaičius mokesčių
DARBO RINKOS LYDERIS 2023
I vieta energetikos kategorijoje

Ignitis grupė

„Ignitis grupė“ – didžiausia biržoje listinguojama bendrovė ir energetikos lyderė Baltijos šalyse. Grupės įmonės gamina energiją, ją tiekia, skirsto ir teikia visas paslaugas, reikalingas energetiškai sumaniam pasauliui.

Viena iš jų, „Ignitis grupės paslaugų centras“ – vidinis paslaugų centras, teikiantis IT, pirkimų, apskaitos, žmogiškųjų išteklių valdymo, teisinių, komunikacijos, turto ir dokumentų valdymo paslaugas visoms „Ignitis grupės“ įmonėms.

www.ignitisgrupe.lt
See all ads of this company (101)