Kasdieninė komunikacija su vidiniais ir išoriniais klientais ir paslaugų teikėjais.
Įvairių dokumentų, ataskaitų ir duomenų klientams rengimas ir administravimas.
Jaukumo bei tvarkos ofise palaikymas su partnerių pagalba.
Kasdienių ir įvairiausių iškilusių klausimų sprendimas.
Tikimės:
Patirties ofiso bei dokumentų administravimo ir/ar klientų aptarnavimo srityje.
Gebėjimo rengti dokumentus, o jei kas nežinoma – noro mokytis.
Gebėjimo valdyti ir spręsti situacijas kai klientas turi klausimų ar nusiskundimų.
Labai gerų bendravimo, laiko planavimo ir organizacinių įgūdžių.
Kruopštumo, atidumo, orientacijos ir į rezultatą, ir į kokybę.
Geros anglų kalbos bendravimui su klientais.
Įmonė siūlo:
Tvariai veikiančią ir augančią įmonę.
Nedidelę ir draugišką komandą.
Galimybę prisidėti prie papildomų veiklų.
Visas darbui reikalingas priemones.
Darbų perdavimą ir apmokymus.
Bazinį atlyginimą ir motyvacinius priedus.
Atlyginimas
Nuo 1800 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Bazinis atlyginimas priklausys nuo turimos patirties ir yra reguliariai peržiūrimas. Priedai mokami pagal iš anksto sutartus ir pasiektus tikslus.
Confident
Mūsų klientė - įmonė, jau daugiau nei 10 m. administruojanti įvairius projektus, šiuo metu darbui Vilniaus ofise ieško Klientų vadybininko/-ės – Administratoriaus/-ės.