Antrinių žaliavų (plastiko atliekų) pirkimo procesų organizavimas ir vykdymas;
Bendravimas su Lietuvos ir užsienio tiekėjais;
Ieškoti naujų antrinių žaliavų rinkų Lietuvoje ir užsienyje;
Užklausų tiekėjams ruošimas;
Derybų su tiekėjais vedimas;
Pirkimo sutarčių rengimas ir derinimas;
Žaliavų tiekimo organizavimas;
Perkamų žaliavų kokybės kontrolė.
Ko tikimės iš jūsų:
Aukštojo išsilavinimo;
Ne mažesnės nei 1 metų darbo patirties žaliavų pirkimo srityje gamybinėje įmonėje (atliekų tvarkymo srityje – privalumas);
Sėkmingos patirties dirbant su tiekėjais, analizuojant rinką ir ruošiant dokumentus;
Įtaigumo, nuoseklumo ir atidumo;
Puikių organizacinių ir laiko planavimo įgūdžių, greitos reakcijos į iškilusius iššūkius;
Gerų anglų kalbos įgūdžių (raštu ir žodžiu);
Gerų darbo kompiuteriu, MS Office programomis įgūdžių;
Noro tobulėti ir prisidėti prie įmonės veiklos rezultatų.
Jūsų laukia:
Darbas patikimoje ir stabilioje bendrovėje;
Nuolatinė galimybė mokytis, nauji įgūdžiai ir darbo gamyboje patirtis;
Darbo aplinka, kurioje vertinamas profesionalumas, komandinis darbas ir orientacija į rezultatus.
Mes užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą. CV perduosime klientui tik gavę Jūsų sutikimą. UAB ,,Personalo valdymo sistemos“ yra įregistruota asmens duomenų valdytoju valstybės registre.
Atlyginimas
2600-3300
€/mėn.
neatskaičius mokesčių
Atlyginimas priklauso nuo kompetencijų ir kvalifikacijos.
UAB „Personalo valdymo sistemos“
UAB “Personalo valdymo sistemos” klientas - viena didžiausių tinkamų perdirbti atliekų ir antrinių žaliavų tvarkymo bendrovių Vakarų Lietuvoje, prie draugiškos komandos kviečia prisijungti Pirkimų vadovą (-ę).