Esi lyderis, mažmeninės ir/arba didmeninės prekybos profesionalas, ieškantis naujo karjeros iššūkio? Domiesi elektrotechnika? Mes ieškome TAVĘS.
Prisijunk prie dinamiškos, augančios įmonės, kurioje turėsi galimybę įgyvendinti savo idėjas, vadovausi šauniai komandai ir puoselėsi bendradarbiavimą bei atvirumą skatinančią kultūrą.
Būsi atsakingas už:
padalinio (5 darbuotojai) veiklos organizavimą;
pardavimo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, bendradarbiavimo su svarbiais klientais palaikymą bei plėtojimą;
parduotuvės darbo organizavimą, kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimą;
prekių asortimento formavimą ir marketinginių iniciatyvų įgyvendinimą;
padalinio apskaitos, dokumentacijos valdymą, veiklos rezultatų analizę ir vidinių procesų tobulinimą.
Tikimės, kad Tu:
turi bent 3 metų vadovavimo, B2B pardavimų patirties;
supranti elektrotechnikos produktus ir rinką;
turi aukštąjį išsilavinimą (inžinerijos ar vadybos sritis - privalumas);
gebi burti bendradarbiaujančią komandą, įžvelgti askirų jos narių stipriąsias kompetencijas bei įgalinti siekti tikslų;
gebi kurti ir palaikyti ilgalaikius profesinius santykius su klientais;
moki anglų kalbą;
puikiai dirbi kompiuteriu (apskaitos programos, CRM, MS Office).
Siūlome:
laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas;
profesionalią, ilgametę darbo patirtį turinčią komandą;
galimybę lanksčiai planuoti savo darbo laiką;
papildomą sveikatos draudimą;
automobilį, kurį galėsi naudoti ir asmeninėms reikmėms.
Atlyginimas
3500-4000 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Nurodytas fiksuotas bazinis pareigybės darbo užmokestis. Papildomai mokamos ketvirčio ir metinės premijos pagal įmonės atlygio sistemą.
UAB „ECO SPRENDIMAI“
UAB „ECO SPRENDIMAI” atstovauja pasaulyje gerai žinomus elektrotechnikos komponentų ir įrenginių gamintojus, vykdo didmeninę ir mažmeninę prekybą, dalyvauja įgyvendinant energetikos projektus, teikia profesionalius apšvietimo sprendimus.