Mokestinių, finansinių, statistinių ir kitų suvestinių rengimą padedant buhalteriui.
Precizišką dokumentų rengimą ir administravimą.
Sąskaitų faktūrų išrašymą.
Mokėjimo pavedimų atlikimą ir jų registravimą.
Metinių bei tarpinių finansinių ataskaitų sudarymą, kartu su buhalteriu, jų teikimą įmonės vadovams.
Operatyviai ir su šypsena atliekamus vadovo deleguotus darbus. :)
Mes tikimės, kad Jūs:
Norite ne tik pardavėjos darbo, bet ir platesnės atsakomybės.
Esate nuovoki, iniciatyvi, brandi bei aštraus proto asmenybė.
Darbo greitis bei minčių dėliojimas - Jūsų stipriosios asmenybės pusės.
Skrupulingai mąstote, numatote "į priekį", bet veikiate "čia ir dabar".
Savarankiškai atliekate patikėtą darbą nuo pradžios iki galutinio rezultato.
Galite lengvai dirbti su skirtingų pažiūrų klientais bei kolegomis.
Lengvai priimate Jums deleguotas užduotis bei įmonės taisykles.
Puikiai valdote pagrindines kompiuterines programas.
Kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas).
Įmonė siūlo
Transportas
Nemokamas automobilio parkingas
Kiti privalumai
Telefonas asmeniniam naudojimuiKompiuteris asmeniniam naudojimuiNuolaidos įmonės produkcijai/paslaugomsReguliarūs mokymai
Atlyginimas
1200-1400 €/mėn. į rankas
Bandomuoju laikotarpiu atlyginimas į rankas 1200 euru, po bandomojo 1400 eurų į rankas. Nuo pardavimų mokami priedai nepriklausomai nuo suprekiautos sumos.