Priskirtų padalinių prekybos operacijų valdymas, procesų koordinavimas, tobulinimas;
iškeltų pardavimo tikslų vykdymo užtikrinimas;
priskirtų padalinių veiklos rodiklių analizė;
darbo organizavimas padaliniuose, įskaitant priėmimo, atleidimo, perkėlimo tvirtinimą, naujų darbuotojų apmokymo ir adaptacijos proceso koordinavimą, darbo krūvio, darbo rezultatyvumo, karjeros planavimo, skatinimo ir motyvacijos įgyvendinimą;
komandos formavimas, ugdymas, motyvavimas ir kontrolė, vidinės komunikacijos ir informacijos perdavimo padalinių atsakingiems asmenims užtikrinimas;
mažmeninės prekybos pagal kategorijas koordinavimas, prekių išstatymo kontrolė, prekių asortimento išpardavimo inicijavimas, lojalumo programos, klientų aptarnavimo standarto įgyvendinimo užtikrinimas;
ataskaitų ruošimas, dokumentų valdymas.
kitos funkcijos, darbai kompetencijų ribose, vadovo nurodymų vykdymas.
Mes tikimės, kad:
turite ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą;
turite panašios darbo patirties;
esate orientuotas į rezultatą;
turite puikius organizacinius ir komandos formavimo ir ugdymo įgūdžius;
gerai valdote pagrindines MS Office programas (Word, Excel, Outlook);
gebate spręsti konfliktines situacijas.
Mes siūlome:
darbą stabilioje, didelę patirtį turinčioje komandoje;
puikių kolegų pagalbą ir palaikymą;
lankstų darbo laiką – mums svarbus Tavo ir šeimos laiko balansas;
lankstumą ir žaismingumą – mes vertiname Tavo išskirtinumą;
inicijuoti pokyčius ir prisidėti prie jų įgyvendinimo – nuolat keičiamės ir modernėjame;
mokyklą, kurioje įgausi tikrai įdomių ir Tau naudingų žinių;
nuolaidas mūsų tinklo parduotuvėse.
Atlyginimas
Nuo 1500 €/mėn. į rankas
Darbo užmokestis priklauso nuo kandidato (-ės) darbo patirties, turimų kompetencijų ir gebėjimo savarankiškai pasiekti nustatytus tikslus, todėl yra derinamas su pasirinktu kandidatu (-e) individualiai.